Imorgon ska det fiskas igen


Ja det stämmer, ny fiskedag blir det imorgon Lördag och det börjar närma sig slutet på ismetesäsongen känner man.
Isar börjar smälta inne vid stränderna överallt.
Men isen har ju varit riktigt tjock ett bra tag så de här senaste dagarna har förmodligen inte smält alltför mycket.

Här ser man tjockleken på Landsjön vid senaste fisket i Söndags:

Isen var 50-55 cm tjock så det är inga problem än på ett tag.

Nu får man ju bara hoppas på bättre fiske än senaste turen.
Ska den där stora tanten med enorm hängbuk dyka upp ur mitt hål imorgon?
Den som kommer dit och hälsar på får se helt enkelt ;)
Och annars lär jag väl skriva det här på bloggen, i mitt nästa inlägg.

Jag önskar härmed mig själv ett ordentligt skitfiske

Kommentarer

Mange

2011-03-12 - 17:20:53
Blev det nåt att hurra för???

Christian <*)))>< Johanssom

2011-03-12 - 19:40:10


Hurrar gör jag efter varje fisk vet du väl :)

Det blev hugg och landade fengurkor, kommer ett inlägg senare ikväll om orken finns

Skriv en kommentar